me

me

Thursday, March 31, 2011

p CHAnglooN.....

ari ni spatutnya aku nk blik umah....huhu..tp oleh sebab ,ada shbt baik aku tu ingtkan aku yang esk ada discussion....aku selaku ahli kumpln yang baik
( cewah...dan lg puji diri sndri la plak) hahaha... telah buat kptsan tak jd blik umah.... makkkkk....abahhhh...huhuhu... tak jadi blik umah laaaaa... sedih2....
lpas tu aku pun ajak shbt2 baikku yg sememngnya baik hati,comei dan sgalanya yg baik2 la..hehehe...
( puji la cikit sbb depa tmankn aku....huhu...cian depa,bru abis class trus tmankn aku p c mart... ampa suma mmg shbt aku yg pling best ar...) p cmart...huhu,,,shoping... wpun duit dlm bank tngal ckit tp demi pncuci muka, toner shahirah aku tu ,aku snggup kut ...hehe..besa la ppuan kn.... kami pun p la cmart ngan bas unic yg percma tu... save budget kut.....haha... lpas tu, aku ngan mar pun p bli brg2 kperluan kami( hehe....mcm2 la yg kami bli) anis ngan kin plak tnggu kat myfc... first time aku mkn myfc, emmm bleh thn gak la..... sedap.... lpas mkn, kmi trus p tnggu bas... aduhai ramai gila kut..... alamatnya kami terlpas bas...huhu..sdihnya.... nasib baik ada sowang pak cik tu nk antr kami blik naik keta dia.... sowang rm2 ...hehe.... tak ksh la kena byr ka tak, janji dpt blik... pak cik tu mmg best ar...bg kami nsihat kut... lgpun dia staf uum sbb tu kami brani naik..haha.. smpai ja kat blok, trus p mndi... skit kpala la... besa la...dah mlm la katakn bru smpai blik... emmm....
mmg best... tp ari ni aku dah abiskn rm 40 la...huhuhu....
kena saving laaaa..... no more shoping!!!!!!!!!!!...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment